Eerste indruk was minder, maar dit is meer dan goed gemaakt bij ons tweede bezoek.
Aangezien wij een nieuwbouwhuis hebben gekocht, kwamen we terecht bij Lingen Keramiek als projectleverancier. We wisten nog niet helemaal wat we wilden en hoopten daar in de showroom wijzer te worden. Helaas klikte het niet echt met de verkoper die aan ons werd gekoppeld en hadden we het idee dat hij ons niet echt goed kon adviseren. Technisch gezien wist hij zeker genoeg en vriendelijk was hij ook, maar qua (kleur)advies e.d. vonden wij het geen fijn gesprek. We kregen het idee dat hij niet wist welke tegels er allemaal te koop waren. Kortom: we zijn met een onbestemd gevoel de showroom uitgelopen. Vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt met het verzoek te worden geholpen door iemand anders. Dit gesprek met de andere adviseur was vanaf het eerste moment compleet anders. Een warm bad kun je het wel noemen. Niets was teveel en als we advies vroegen over welke tegels bij elkaar zouden passen, kregen we hier ook een eerlijk en goed onderbouwd antwoord op. Ditmaal waren we snel uit onze keuze en liepen we, blij met onze uiteindelijke keuze, de showroom uit. We moeten een totaalscore geven, dus we komen uit op gemiddeld een 7. Maar hadden we direct met de tweede adviseur gesproken dan was dit zeker een 9 geworden.
Zou je ons aanbevelen? Ja
Carola
- Barendrecht
Reactie van het bedrijf
Beste Marco, Dank voor deze review, erg spijtig, al was deze vooraf al door u aangekondigd omdat wij u bovenop een materiele compensatie geen financiële compensatie doen. Door een eerdere ervaring bent u er vanuit gegaan dat een vloer binnen 2 dagen geplaatst kan worden. Vooraf is de planning doorgenomen waarbij aangegeven is dat de tegelzetter minimaal een week nodig heeft een vloer als deze te maken en dat in het weekend de tegelvloer dan kan drogen. Wij vragen onze klanten om de dagen dat wij bezig zijn de woning niet door andere partijen te laten betreden door slechte ervaringen uit het verleden. Ondanks dit verzoek en de toen geldende coronaregels waren er dagelijks meerdere partijen in de woning aanwezig, hierdoor heeft onze planning onnodig veel vertraging opgelopen. De vrachtwagen met zandcement was helaas te lang om uw woning te bereiken en is die vrijdag onverrichter zaken vertrokken. Ondanks de hectische periode in de bouwwereld hebben wij een partij gevonden welke zaterdag de nieuwe dekvloer kon aanbrengen zodat de vooraf besproken planning, ondanks een kleine tegenvaller, gewoon gehaald kon worden. Er is dagelijks telefonisch contact geweest om te proberen alles, na een tegenvallende start, zoveel mogelijk in goede banen te leiden. Helaas is het plaatsen van de vloer toch iets uitgelopen tot frustratie van alle partijen. Uit coulance hebben wij u dan ook een compensatie geboden in de vorm van plinten en een deurmat, welke ook door u is geaccepteerd. Wij gaan er vanuit dat het eindresultaat de scherpe randjes van deze, voor u, vervelende ervaring af haalt. We wensen u dan ook heel veel woonplezier.